четвъртък, 8 март 2012 г.

Честит 8ми Март


Аз съм красива, умна и интелигентна, извинявам се ако се шокирате от това, но всички мои приятелки също са красиви, умни и интелигентни! И имам много!

Омръзнало ми е да гледам глупачки, готови на всякакви компромиси за да се харесат, пълни с несигурност и комплекси. Иска ми се да погаля всяка от тях и да им отворя очите – хей, Снежанке, за какво джудже се хабиш толкова? Щастието е в теб и чака да го откриеш, ти нямаш нужда от никого! НИКОГО! Погледни дълбоко в себе си. Открий коя си ти, какво ти искаш и какво ТИ можеш да създадеш в тоз живот.

Ти си уникална, ти си богиня и това, което ти можеш да направиш за себе си, никой не може да ти даде наготово! Не прави от себе си залъгалка, играчка и занимавка за емоционално недозрели същества. Не си материал и не заслужаваш да те употребяват!

Мъж, който принизява жена, сигурно е низък.
Мъж, който може да направи жена да се чувства кралица, сигурно е цар.


Мъже или жени, ние би трябвало да сме първо ХОРА, разумни същества, творци, живеещи без лъжа, според своите принципи. Гордоста би трябвало да идва от съзнанието че сме себе си, а всъщност мнозинството се гордее с притежания. Мнозинството има етика и морал само като знаменца, които размахва пред публиката, а отвътре е гнилост, старание да манипулира и грижа да се продаде изгодно.

Всяка манипулация започва с желанието да се възползваш от нещо повече, нещо чуждо или нещо, което не ти се полага. Поклон за Ванга, която казва – Не искайте много от живота, не знаете дали ще можете да го платите!

Пращам целувка и цветенце за мойта майка – една достойна жена, която в детството ми правеше понякога живота черен и благодарение на това се научих да държа на думата си, да определям моите правила и непременно да ги спазвам.
Научи ме да не слушам оценката на другите и да вярвам на собствения си усет.
Научи ме че болката минава и се забравя и единствения начин да преодолееш страха е да посрещнеш прав страшното без очакване и без илюзии.
Научи ме че консумираното удоволсвие се забравя, но удоволствието от направеното остава.
Научи ме сама да се грижа за себе си и сама да уважавам себе си.
Научи ме че грешките се поправят само ако не се опитваш да ги скриеш и не е срамно да грешиш, срамно е да се правиш на безгрешен и изобщо да се правиш на нещо което не си.
Тя уважаваше себе си, обичаше себе си, грижеше се да е щастлива и ми даваше пример и свободата да правя същото.

Няма коментари:

Публикуване на коментар