петък, 12 август 2011 г.

Езика на тялото - трудности с превода!

След като руснаците обясниха на света защо им е трудно да се усмихват на непознати (Marina Krakovsky for Psychology Today.) Сега германците се оплакват че им е неудобно, когато колеги се хвърлят да ги целуват за поздрав (German etiquette group targets workplace kissing) !
Моля, не целувайте германските си колеги, те се чувстват неудобно от прекалената фамилиарност! Аз нямам много опит в целуването с немци, но ако забележа, че някой се отдръпва леко, когато си подавам бузката за целувка, то бих се спряла!
Искам да създам подобна група за ограничаване на роднинските целувки, особено ако този, дето налита за целувка е в напреднала старост!

Когато съм в лошо настроение и искам да отмъстя на света за всички л-на, които ми сервира, си мечтая как ще стана отвратителна бабичка с брада, брадавици, скърцащо чене и лиги и ще се натискам да целувам мляскащо сочно всякакви роднински отрочета, младоженци, хора, които изнасят реч, откриват изложба или въобще с накой непознат, който чака да го поздравят!
Хора, не позволявайте на подобни кошмари да станат действителност!

Аз вече съм преживяла подобни целувки и знам колко травмиращо е да се дърпаш от сбърчената муцка, а костеливата ръка да те придърпва неизбежно към границата на всемирната отврат.
Хайде да направим движение за възръстова граница в целуването! Това не е възръстов расизъм а старание да се съхрани нежната психика на работоспособното население от социални травми!

Може би съм повлияна от скорощните ми срещи с лели, баби и прочие, а и е пълнолуние и ми се гади по-лесно...

Няма коментари:

Публикуване на коментар